Ürettiği motosikletlerle dünyanın en ünlü markalarına kafa tutuyor

Tarhan Telli’nin TT Custom Markası Dünyanın En Ünlü Motosiklet Markalarına Rakip Oluyor

Ülkemizin gurur kaynağı Türk motosiklet üreticisi Tarhan Telli, kurduğu TT Custom markasıyla dünyanın en ünlü markalarına meydan okuyor. Özel tasarım motorlarıyla dikkat çeken Telli, Hollywood filmlerine motorlarını satarak adından söz ettiriyor. Yılda ortalama 50 motor ürettiğini belirten Telli, motorlarının kişiye özel ve dünyanın en pahalı makineleri olduğunu vurguluyor.

Türkiye’nin Gelişmiş Motosiklet Üreticisi Tarhan Telli’nin Başarısı

Türkiye’nin önde gelen motosiklet üreticisi Tarhan Telli’nin tasarladığı özel motosikletler, dünya devi markalardan birisi olan Harley Davidson’a meydan okuyor. Telli’nin TT Custom markası altında ürettiği motosikletler milyonlarca lira değerinde satılıyor. Türkiye başta olmak üzere ABD ve diğer ülkelerde büyük ilgi gören Telli’nin motosikletleri, kişiye özel ölçülere göre üretiliyor. Hollywood filmlerinde de yer alan bu özel motorlar, yıllık 50 adet üretim kapasitesine sahip.

20 Yıldır Motosiklet Üreten TT Custom Markası

TT Custom markasının sahibi Tarhan Telli, 20 yıldır Türkiye’nin ilk motosiklet şasesi üreticisi olduklarını belirtiyor. Kuruldukları günden bu yana Türkiye’ye ve yurtdışına birçok özel motor ürettiklerini söyleyen Telli, özellikle son yıllarda Hollywood filmlerinde kullanılan özel tasarım motorlarıyla adlarını duyurduklarını ifade ediyor. Türkiye’de motor kullanımının arttığını vurgulayan Telli, şu anda yıllık 50 motor üretme kapasitelerinin olduğunu ve Türkiye’de motosiklet kullanımının önemli bir şekilde arttığına değiniyor.

Telli: Dünyanın En Pahalı Motorlarını Türkler Üretiyor

Dünyanın en pahalı motorlarını Türklerin ürettiğini iddia eden Tarhan Telli, milyonlarca lira değerindeki motorlarının Avrupa ve Amerika’da büyük ilgi gördüğünü belirtiyor. Kendi tasarımlarını dünya çapında tanıtmak için uzun yıllardır çalıştıklarını ifade eden Telli, seri üretim planlarının olduğunu ancak kişiye özel üretim yapmaya devam ettiklerini vurguluyor.

Türkiye’de Motosiklet Kullanımı Artıyor

Son yıllarda Türkiye’de motosiklet kullanımının arttığını belirten Telli, motosikletlerin bir yaşam tarzı haline geldiğini ve özellikle büyük şehirlerde bu trendin hızla yayıldığını söylüyor. Kendi markalarıyla beraber Türkiye’deki motosiklet sektörünü yönlendirecek noktaya gelmenin gururunu yaşadıklarını ifade eden Telli, motosiklet kullanımındaki bu artışın kendilerini mutlu ettiğini belirtiyor.

Related Posts

Ekonomist Atilla Özkan’dan Önemli Uyarı: ‘Ani Duruş Riski Konuşuluyor!’

Cumhuriyet TV’de Ömer Can Talu’nun sorularını yanıtlayan Ekonomist Atilla Özkan, Türk ekonomisindeki son durumu değerlendirerek, artan işten çıkarmalar, rekor bütçe açığı ve “ani duruş” riskine dikkat çekti. Özkan, “Gıda hariç hiçbir sektörde geleceğe dair olumlu bir tablo görünmüyor” dedi.

Dünyayı sarsacak bir kriz Doğu’dan yükseliyor

Son dönemde hararetlenen küresel piyasalar ABD’nin AB’ye yeni gümrük vergileri ile daha da alevlenirken hiç beklenmeyen haber Asya’dan geldi. Japonya tarihinde devlet tahvillerinin yani hükümetin borçlanmasının faizi kritik oranda yükseldi. Bu durum Japonya yeni bir krize mi sürükleniyor sorusunu akıllara getirdi. Japonya ekonomisinin Yunanistan’dan bile kötü hale gelmesi küresel bir krize kapı aralamış durumda…

Donald Trump’dan gümrük vergisi çıkışı: Borsa İstanbul sallandı!

ABD Başkanı Donald Trump’ın gümrük resti ve iç politikadaki gerilimler piyasaları olumsuz etkiledi. Borsa İstanbul’da sert kayıplar yaşanırken, yatırımcının gözü ekonomik adımlarda. KGF açıklamaları da piyasalarda beklentiyi yükseltemedi.

Murat Ülker istedi: Bir günde adı değiştirildi

Kerevitaş, stratejik hedefleri doğrultusunda kurumsal kimliğini yenileyerek yoluna Besler Gıda olarak devam edecek. UZUN VADELİ BÜYÜME VİZYONU Şirketten yapılan açıklamaya göre, geniş ürün portföyü ve pazarda güçlü markalarıyla dondurulmuş gıda, yağ …

Türk balı ihracatı yılın 4 ayında 12 milyon 72 bin 695 dolar kazandırdı

Türk balı ihracatı yılın 4 ayında 12 milyon 72 bin 695 dolar kazandırdı

Ekonomik tercihler belli oldu: Seküler Zara, muhafazakar LC Waikiki dedi

Türkiye’nin sosyolojik yapısında ışık tutan yeni bir araştırma, çağın şartlarında fikirlerin alışkanlık ve söylemlerde ne şekilde dönüştüğünü ortaya koydu. Aksoy Araştırma’nın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Yeni Nesil Sekülerler …